Kysymyksiä ja vastauksia

  1. Löydänkö Omakorun verkkosivuilta samat tuotteet kuin varastomyymälästä?
    Päivitämme tuotteita verkkosivuillemme aina kun ehdimme. Varastomyymälässämme on kuitenkin myös paljon tuotteita, joita ei välttämättä löydy verkkosivuilta. Jos kaipaat jotain tiettyä tuotetta, voit kysellä sitä sähköpostitse osoitteesta info[at]omakoru.fi.
  2. Ovatko verkkosivujen tiedot ajan tasalla?
    Pyrimme pitämään verkkosivujen tiedot varaston suhteen ajan tasalla, mutta aina se ei kiireen vuoksi ole mahdollista. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa harmia.
  3. Ovatko tuotteet samanhintaisia verkossa, messuilla ja varastomyymälässä?
    Kyllä, tuotteet ovat samanhintaisia verkossa, messuilla ja varastomyymälässä. Alennukset saattavat vaihdella myymälässä ja verkkokaupassa, riippuen kampanjasta. Näkyvillä olevat hinnat ovat vähittäismyyntihintoja, tukkuasiakkaat voivat kysellä hintatietoja sähköpostitse osoitteesta info[at]omakoru.fi
  4. Miten voin rekisteröityä Omakorun asiakkaaksi?
    Valitse yläpalkin valikosta kohta kauppa ja sieltä alavalikosta Oma tili.
  5. Miten maksan tilauksen?
    Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa verkkopankkitunnuksilla ja paypalilla.
    Tukkuasiakkaat maksavat laskulla. Pidätämme oikeuden lähettää laskun sähköpostitse ennakkomaksua varten. Laskun maksuehto 14 vrk, viivästyskorko 7,5%.
  6. Mitkä ovat tilauksen toimituskulut?
    Tilauksen toimituskulut määräytyvät painon mukaan.
  7. Miten tilaus toimitetaan?
    Lähetämme tuotteet kirjeinä tai suuremmat tilaukset postipaketteina. Voit myös noutaa tilaamasi tuotteet myymälästä Tampereelta. Valitse silloin toimitusvaihtoehdoksi nouto, eikä tällöin tilaukseen tule postituskuluja.
  8. Kuinka nopeasti tilaus toimitetaan?
    Käsittelemme tilauksia joka arkipäivä ma-pe 10-18.00 ja pyrimme toimittamaan tilaukset viimeistään seuraavana arkipäivänä postiin.
  9. Mistä näen onko tilaukseni jo lähetetty?
    Lähetämme sähköpostiin tilauksen tiedot, kun tilaus on käsitelty.
  10. Miten palautan tuotteen?
    Tuotteillamme on 14 vrk:n palautusoikeus tilauksen vastaanottopäivästä. Meillä on postin kanssa asiakaspalautussopimus, joten voit jättää palautuksesi mihin tahansa postitoimistoon ja palautus on sinulle maksutonta. Palautussopimus löytyy postin tiedoista yrityksemme Omakoru Oy nimellä. Toimituskuluja ei palauteta. Tuotteiden on oltava palautettaessa alkuperäisessä kunnossa.
  11. Millainen takuu tuotteilla on?
    Takaamme, että tuotteet ovat lähetettäessä olleet moitteettomassa kunnossa. Jos tuotteet ovat menneet lähetyksessä rikki, asiakkalla on oikeus palauttaa ne veloituksetta ja saada uudet samanlaiset tai korvaavat tuotteet tilalle.
  12. Miten muutan oman tilini tietoja?
    Valitse “Oma tilini”, voit muuttaa tietoja, esim. nimi, puhelinnumero, s-posti, ja osoitteet