Kysymyksiä ja vastauksia

1. Löydänkö Omakorun verkkosivuilta samat tuotteet kuin varastomyymälästä?
Päivitämme tuotteita verkkosivuillemme aina kun ehdimme. Varastomyymälässämme on kuitenkin myös paljon  tuotteita, joita ei välttämättä löydy verkkosivuilta. Jos kaipaat jotain tiettyä tuotetta, voit kysellä sitä sähköpostitse osoitteesta info[at]omakoru.fi.

2. Ovatko verkkosivujen tiedot ajan tasalla?
Pyrimme pitämään verkkosivujen tiedot varaston suhteen ajan tasalla, mutta koska meillä on myös myymälä myyntiä saattaa varastotiedot välillä poiketa. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa harmia.

3. Ovatko tuotteet samanhintaisia verkossa, messuilla ja varastomyymälässä?
Kyllä, tuotteet ovat samanhintaisia verkossa, messuilla ja varastomyymälässä. Alennukset saattavat vaihdella myymälässä ja verkkokaupassa, riippuen kampanjasta. Näkyvillä olevat hinnat ovat vähittäismyyntihintoja, tukkuasiakkaat voivat kysellä hintatietoja sähköpostitse osoitteesta info[at]omakoru.fi

4. Miten voin rekisteröityä Omakorun asiakkaaksi?
Valitse yläpalkin valikosta kohta kauppa ja sieltä alavalikosta Oma tili.

5. Miten maksan tilauksen?
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa verkkopankkitunnuksilla ja paypalilla. Voit myös valita “maksa laskulla” kohdan jolloin lähetämme sinulle ennakkolaskun jonka maksettuasi lähetämme tuotteet.
Tukkuasiakkaat maksavat tavallisella laskulla.

6. Mitkä ovat tilauksen toimituskulut?
Tilauksen toimituskulut määräytyvät tuotteen painon ja koon mukaan.

7. Miten tilaus toimitetaan?
Lähetämme suurimman osan tilauksista kirjeinä. Suuret ja painavat tilaukset postipaketteina. Voit myös noutaa tilaamasi tuotteet myymälästämme Tampereelta. Valitse silloin toimitusvaihtoehdoksi nouto, eikä tällöin tilaukseen tule postituskuluja.

8. Kuinka nopeasti tilaus toimitetaan?
Käsittelemme tilauksia joka arkipäivä ma-pe 10-15.00 ja pyrimme toimittamaan tilaukset viimeistään seuraavana arkipäivänä postiin. Postipakettien toimitusaika on noin. 2-4 arkipäivää. Kirjeiden toimitus riippuu oman paikkakuntasi jakelusta, yleensä 3-7 arkipäivää.

9. Mistä näen onko tilaukseni jo lähetetty?
Saat sähköpostiisi viestin “Tilaus Omakoru verkkokaupassa on valmis” tämä tarkoittaa että tilauksesi on pakattu ja on matkalla postiin.

10. Miten palautan tuotteen?
Tuotteillamme on 14 vrk:n palautusoikeus tilauksen vastaanottopäivästä. Lisätietoa: toimitusehdoissa. Toimituskuluja ei palauteta. Tuotteiden on oltava palautettaessa alkuperäisessä kunnossa.

11. Millainen takuu tuotteilla on? Takaamme, että tuotteet ovat lähetettäessä olleet moitteettomassa kunnossa. Jos tuotteet ovat menneet lähetyksessä rikki, asiakkalla on oikeus palauttaa ne veloituksetta ja saada uudet samanlaiset tai korvaavat tuotteet tilalle.

12. Miten muutan oman tilini tietoja?
Valitse “Oma tilini”, voit muuttaa tietoja, esim. nimi, puhelinnumero, s-posti, ja osoitteet